چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟ پدیده مد و مدگرایی خوب است یا بد؟ مدیریت اقتصادی خانواده چطور امکانپذیر است؟ هر کدملی یک مراقب سلامت دارد | پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده + جزئیات عربستان سعودی: زائران حج فقط با کارت هوشمند می‌توانند وارد مکه شوند پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۱۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران تا پایان هفته آیا تمدیدنکردن گواهینامه، مانع پرداخت خسارت بیمه می‌شود؟
سرخط خبرها

تغذیه رایگانِ مدارس از سر گرفته می‌شود | بسته امنیت غذایی برای ۵ میلیون دانش‌آموز از مهر

  • کد خبر: ۱۰۷۸۲۳
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
  • ۱
تغذیه رایگانِ مدارس از سر گرفته می‌شود | بسته امنیت غذایی برای ۵ میلیون دانش‌آموز از مهر
وزیر آموزش و پرورش از اجرای آزمایشی تغذیه رایگان دانش‌آموزان در مناطق محروم 2 استان خبر داد و گفت: بسته امنیت غذایی به حداکثر 5 میلیون دانش‌آموز مناطق لازم‌التوجه از مهر امسال ارائه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره طرح «بسته امنیت غذایی دانش‌آموزان» (باغ دانش‌آموزان)، اظهار کرد: در راستای تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان و توجه به مقوله سلامت بچه‌ها، با نگاه عدالت محوری، موضوع تغذیه دانش‌آموزان بعد از چند سال احیا شد.

وی با بیان اینکه امروز آیین افتتاحیه به صورت نمادین و آزمایشی در استان البرز و حاشیه شهر کرج اجرا شد، گفت: این طرح در دو استان به صورت آزمایشی برگزار می‌شود که در مجموع ۳۵ هزار دانش‌آموز در استان البرز و ۴۰ هزار دانش‌آموز در استان سیستان و بلوچستان تا پایان سال تحصیلی به صورت آزمایشی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

نوری با تأکید بر اینکه بسته امنیت غذایی دانش‌آموزان، از مهر سال آینده در ۳۱ استان و همه مناطق محروم، لازم‌التوجه، مرزی، روستایی و عشایری و حاشیه شهر‌ها اجرا می‌شود، افزود: با توجه به اینکه سلامت دانش‌آموز زیربنا و پیش‌نیاز آموزش، یادگیری و تربیت دانش‌آموز است، آموزش و پرورش بنا دارد از ظرفیت اشخاص حقیقی، حقوقی و خیرین و نهاد‌ها به خصوص ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان در اجرای این طرح کمک بگیرد.

وی درباره اعتبار این طرح گفت: برای اجرای این طرح، ۱۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شد که بتوانیم این طرح را حداقل برای ۳ میلیون و حداکثر ۵ میلیون دانش‌آموز اجرا کنیم و امیدواریم کمک‌های مالی خیرین به نحوی باشد که بتوانیم تعداد بیشتری از دانش‌آموزان را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
0
0
خوبه حالا دیگه مسومیت بچها با شیر و مواد غذایی هم شروع میشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->